Intrebari frecvente

 1. Am uitat datele de logare. Cum procedez?

- In sectiunea "Login" trebuie sa dati click pe "Parola uitata" si va trebui sa introduceti adresa de email folosita la crearea contului. In scurt timp, veti primi un email in care vi se va comunica parola.

2. Am gresit datele de facturare. Le pot corecta?

- Datele de facturare pot fi corectate. Puteti modifica datele din sectiunea "Contul meu", trimite email pe [email protected] sau apela la numarul de telefon 0332 417 809.

3.  Cum utilizez cuponul cadou?

- In sectiunea "Cos de cumparaturi"  exista rubrica speciala ce trebui bifata "Aplicati un cupon de discount" si se va deschide o mica fereastra unde completati codul cuponului, dupa care trebuie dat click pe "Aplica cupon".

4. Cum pot anula o comanda plasata?

-Comanda plasata si inca nelivrata se poate anula apeland la numarul de telefon 0332 417 809.

5.  Pot inlocui produsul comandat?

- Produsul comandat poate fi inlocuit, respectand toti pasii de la sectinea "Returnari".

6. Pot comanda un produs care are statusul " Nu mai este pe stoc" ?

-Daca un produs are statusul "Nu mai este pe stoc" se poate comanda. Veti fi instiintat ulterior prin apel telefonic sau prin email, daca exista posibilitatea livrarii acelui produs si data posibila livrarii.

7. Pot comanda un produs pentru a-l rezerva si sa programez livrarea?

-Puteti plasa comanda  cu produsul dorit, urmand sa se faca confirmarea telefonica cu privire la termenul maxim de rezervare.

8. Pot plasa o comanda telefonic?

-Comenzile pot fi plasate pe site-ul www.manier.ro  , prin email la [email protected] sau telefonic la numarul 0332 417 809.

9. Cum pot returna un produs?

-Urmand toti pasii din sectiunea "Returnari".

10. Culoarea produsului in realitate este aceiasi cu cea din poza?

-Toate produsele reflecta realitatea, insa in functie de setarile dispozitivului dumneavoastra de vizualizare, acestea pot suferi modificari.